Bubbel

Är hemma nu från cajsi, hennes pappa skjutsade hem mig nyss.
Efter träningen åkte vi hem till henne igen och badade bubbel pool,
åt middag, var inne på datan och kollade på tv. Vi hann med mycket på den
lilla stunden som jag var med henne. Nu ikväll ska jag nog bara sitta vid datan,
känner mig ganska trött så det blir nog en tidig kväll för lilla mig tonight. Verkar också som
att det inte är något bra på tv:en ikväll heller. Åhh depremerande söndagar när man vet att
man måste upp imorgon och gå till skolan. Men du Cajsa gjorde iaf min söndag speciell, tack!


Kommentarer
Postat av: cajsis

du gjorde min dag finaste storasyster!

jag älskar dig mycket

2010-02-21 @ 21:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0