Gårdagen avklarad!

Som jag skrivit tidigare i veckan så skulle ju vi visa upp vad vi lärt oss under veckan
på våra dansträningar och det skulle vi göra på torsdagen och det var ju
torsdag igår så det blev ju dax att åka dit åka visa lite moves haha :)
Neh men det var faktiskt jätte kul, det är ju lite pinsamt också det här med att
bli upp bjuden eller att bjuda upp. Men kvällen var lyckad och vi fick kompledigt
idag för att vi varit där så länge. Blev väldigt dålig uptadering igår ocskå, jag vet inte vad
det beror på men nu skriver jag iaf och nu slutar jag skriva i detta inlägg kram :)


Kommentarer
Postat av: JONNA

sv. tack :) jag vet inte hur mkt det kostade för jag hade ett presentkort på just ögonbrynsvaxning. ja gjorde det på skönhetscenter där jag känner en :)<3

2010-02-19 @ 14:51:42
URL: http://alajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0