Förlåt

för den dåliga uptaderingen, dom här senaste dagarna. Som
plåster på såren, så börjar jag med att skriva ett långt inlägg om
vad som har hänt i helgen och måndag + tisdag.

Först i Lördags så åkte vi iväg med basketlaget och spelade matcher.
Vi sov över där och åkte hem på söndagen. Vi spelade två matcher men
jag var bara med på den ena. Sedan på söndagen så åkte vi ju hem och
när vi kom hem så gjorde jag inte så mycket. Jag packade upp och åt middag
sen slappade jag bara framför tv:en (väldigt intressant).

Måndagen, som började vår skolvecka denna vecka var speciell,
vi har en så kallad tillsammans vecka då vi är tillsammans och gör olika saker.
Vi har även dans som är höjdpunkten med veckan då vi dansar foxtrot och bugg.
Vi har lektioner i dansen under måndagen,tisdagen och på torsdagen. Sedan har vi
obligatorisk dans på torsdag kväll, då får vi ledigt dagen efter.
Så i måndags så gjorde vi saker tillsammans och dansade, vi börjde med att
gå igenom grunderna.

Tisdag, alltså idag bestod av mera dans och andra grejor. Vi hade två pass dans idag och
på det sista passet dansade vi skottis tror jag det hette (är inte säker). Sen nu så har jag
fikat lite sen ikväll har jag träning. Ska läsa lite bloggar nu, puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar kul, det där med den där veckan:)

2010-02-16 @ 17:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0