Redan slut på helgen

och månaden, ja för idag är det söndag och sista dagen i februari. Är det bara jag
som tycker att tiden, dagarna, månaderna går snabbt. Känns som att det nyss var jul och
som att det innan dess precis var sommar. Aja idag så har jag bara slappat och pluggat
lite. Har inte skrivit något på hela veckan, men jag förvarnade er iaf, men jag hoppas att
det ska bli lite mer inlägg denna vecka. För mig så börjar vecka 9 med två lugna dagar, vi har
elevensval måndag och tisdag som menas med inget vanligt skoljob, utan man får välja lite
olika saker som man kan göra t.ex. baka, pyssla, se på filmer m.m. denna gång valde jag något som
hette filmproducent, jag har ingen aning om vad vi ska göra men jag hoppas att det blir kul.
Nu ska jag städa mitt rum, för mamma tjatar så men jag skriver mer ikväll puss.

Kommentarer
Postat av: EMMA

sv: köpte den själv för sparpengar/pengar insatta i fonder :-) kram

2010-02-28 @ 16:00:00
URL: http://emmablid.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej, det är min kompis system ;) Jag får låna den ibland ;) Hon har en canon eos 1000d och jag tycker den är rikigt bra :D

2010-02-28 @ 16:26:40
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Ja, kändes konstigt att se henne live när man bara sett henne i TV :) Men hon var som vanligt, sig själv :D hihi.



kram!

2010-03-01 @ 12:13:38
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0